vineri, 26 aprilie 2013

Intro

      Cine dracu' e asta? Un consatean si prieten de-al Malinei. Ce cauta aici? Pai l-a invitat antenumita sa scrie cate ceva.
     Si cum cateodata ma irita cate un subiect si imi vine sa urlu la cineva, am acceptat. Nu mi-am facut blog propriu pentru ca nu ma pricep sa fiu prea comercial sau simpatic, asa ca profit de cititorii altora, cine sau cati or fi aia. Nu pretind vreun talent scriitoricesc pentru ca lecturile mele beletristice in ultimii ani au fost la fel de ''stufoase'' ca golurile nationalei. Prefer sa o ard ore intregi pe Wikipedia, ratacind spontan dintr-un hyperlink in altul.
Nu scriu cu diacritice ca mi-e lene.
      De la mine auzi in mare parte ceea ce eu numesc autoironic, ''propaganda''. Adica aproape tuturor problemelor le trasez o relatie de cauzalitate pana la fundatia sistemului socio-economic care, in opinia mea umila, influenteaza si modeleaza toate aspectele vietii, inclusiv cel emotional si cel cultural. Ma irita putin cand oameni inteligenti ignora voit subiectul. "Nu ma intereseaza pe mine d-astea". Pai atunci raman putine situatiile in care e justificat sa te mai vaiti. Nu inseamna ca arunc termeni si notiuni greoaie, e doar un apel la o abordare critica, in a distinge ce e doar o conventie si ce e ''dat de la Dumnezeu'', adica independent de noi. Deja ma afund, detaliez altadata.
      Au fost recent cateva momente in care ma ardeau degetele sa scriu ceva, undeva, cum ar fi Earth Hour, Earth Day si alte dracovenii. Si cateva accese de ''feminism" exagerat si cu dublu standard, narav care pare tolerat si acceptat. A trecut momentul si mi-am pierdut indarjirea si avantul gazetaresc sa critic, dar la cum ma stiu, ma aprind iar si revin. Nu prezum ca amuza sau intereseaza pe cineva ce trancan eu, ca in cazul asta ma faceam jurnalist. Dar pot privi postarea aici ca pe o terapie personala, in cel mai rau caz. Atat.

P.S. Pentru cine e interesat, Google a completat recent si restul Romaniei in modulul Street View. Adica te poti plimba prin orice satuc. De doua ore stau si ma holbez la ograda-mi cu o candoare de papuas, ca a trecut faimoasa masina si pe la poarta mea. Ioooi!

4 comentarii:

  1. Adica, de acum inainte, tot globul se poate uita in ograda noastra, nu? Asta inseamna ca trebuie sa ma imbrac frumos si acasa :D

    RăspundețiȘtergere
  2. O data la cativa ani, cand se reactualizeaza hartile. Merita sa stai sa pandesti acolo, pentru un moment de glorie :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Postarea asta pare fără subiect, vorbești despre toate și despre nimic, informații random despre tine, și apoi pare că de fapt tot ce voiai este să zici despre Google Earth.
    Hmmm.

    RăspundețiȘtergere